Huurvoorwaarden

Huurvoorwaarden Cadix 35

Voorschot

Bij de boeking wordt een voorschot gevraagd van 500 euro. Het voorschot dient uiterlijk 5 kalenderdagen na de boeking op het rekeningnummer van Cadix 35 te staan om een gegarandeerde reservatie te verkrijgen. Slechts na ontvangst van het voorschot is de reservatie definitief.

Gebeurd de reservatie op minder dan 5 dagen voor check-in, gelieve dan bewijs van betaling te leveren of te betalen bij check-in. (betaalterminal aanwezig)

Waarborg

De huurder betaald standaard een waarborg van 500 euro voor onze 2-persoonsaccommodaties en 1000 euro voor de 4-persoonsaccommodaties.

Dit bedrag dient uiterlijk de dag van check-in betaald te worden aan Cadix 35.

Deze som zal u uiterlijk binnen 3 werkdagen na uw vertrek overgemaakt worden via overschrijving.

Uit deze borgsom kan een bedrag onttrokken worden indien de huurder, medehuurders of bezoekers schade hebben toegebracht aan het appartement, de inboedel, inventaris of sleutels.

Betaling

Betalen kan via overschrijving op IBAN: BE 60 7360 2196 1470 (KBC bank) BIC/SWIFT: KRED BE BB. Het saldo van de totale huur alsook van de waarborg mag betaald worden bij het inchecken. (voor lange termijn huur, betalingen maandelijks op voorhand)

Annuleren of wijzigen van de data

In geval van annulering of wijziging van data stuur je ons zo spoedig mogelijk een email naar info@cadix35.com met het verzoek om je boeking te annuleren of te wijzigen.

Dit is belangrijk want :

-langer dan 21 dagen voor aanvang van de huurperiode : het volledige voorschot wordt terugbetaald.

-minder dan 21 dagen voor aanvang van de huurperiode : het voorschot wordt niet meer terugbetaald.

Aankomsturen en vertrektijden

De gasten kunnen het appartement betreden bij aankomst vanaf 16u00, na afspraak. Uitchecken dient te gebeuren uiterlijk om 10u00 en op afspraak. Gelieve ons tijdig uw uur van vertrek te kennen te geven zodat ook dit vlot kan verlopen.

Aantal gasten

Het aantal bezoekers dat vermeld staat op de bevestiging, mag in geen geval overschreden worden omwille van de veiligheid en verzekeringstechnische redenen. De huurder geeft op voorhand op met hoeveel gasten hij het appartement wil huren. De identiteitsgegevens van alle bewoners dienen te worden opgegeven bij uw boekingsaanvraag.

Inbegrepen in de huurprijs

- Verwarming, water en elektriciteit

- Schoonmaak 2 x per week

- Wekelijks verschoning van lakens en handdoeken

- Gebruik inductie, Combi oven/microgolf, broodrooster, vaatwasser

- Nespresso koffiemachine, mixer, strijkijzer en -plank,

- Ophaling huisvuil

- Gebruik van overdekte fietsenstalling (ook geschikt voor e-bikes)

- Brandverzekering van het appartement

- Op elk appartement is er een safe voorzien

- Wasmachine & droogautomaat (semi-industrieel met munter, gelijkvloers)

- 1 toegangsbadge per bewoner

- Wifi (100 GB/maand)

- Een Cadix 35 starterspakket

City Tax

Op 1 januari 2014 is er een nieuw city taks reglement in werking getreden in Antwerpen. Er dient een vast bedrag van 2.39 euro (incl. BTW) betaald te worden per persoon per nacht. Dit bedrag zal terug te vinden zijn op uw factuur.

Schoonmaak

De appartementen worden wekelijks 2 x schoon gemaakt. De dagen dat onze poetsdienst langskomt en bij de eindschoonmaak dient het aanrecht, de gootsteen en de eettafel leeg te zijn. Dit om een vlotte schoonmaakbeurt te kunnen garanderen.

Indien gewenst kan u steeds een extra schoonmaakbeurt aanvragen, hiervoor zal 75 euro worden aangerekend voor een 2-persoonsaccomodatie en 100 euro voor een 4-persoonsaccomodatie.

Lakens en bedlinnen

Lakens en bedlinnen zijn voorhanden. Elke bezoeker krijgt een set van 2 badhanddoek en 2 handdoeken en bedlinnen op het bed.

Wekelijks worden deze verschoond, indien gewenst kan men altijd extra set aanvragen aan volgende prijzen:

-1 set bedlinnen: 15 euro/per persoon -1 set badhanddoeken: 10 euro/per persoon

Afvalverwerking

Voor een milieubewuste afvalverwerking vragen wij onze gasten te sorteren volgens de normen opgelegd door Stad Antwerpen:

Restafval (grijze container)

Papier & Karton (blauwe container)

Glas (kleine grijze container)

Hiervoor zijn aparte containers voorzien op de binnenplaats bij de fietsenstalling.

Sleutels/badge

Cadix 35 werkt met badges om toegang te verlenen tot het gebouw en de appartementen. Bij verlies van uw badge zullen wij de kosten om deze te vervangen aan u doorrekenen (€15). Bij het uitchecken dient u deze terug te overhandigen of achter te laten in onze card box op het gelijkvloers aan de hoofdingang.

Huisdieren

Dieren zijn niet toegelaten

Rookverbod

Roken en het gebruik van kaarsen zijn verboden in het ganse gebouw. Ook roken met open raam is niet toegelaten : de rook detectoren kunnen ook hierdoor onnodig brandalarm slaan. Roken kan wel op uw terras, waar ook een vaste asbak voorzien is, het is verboden peuken op straat/tuin achter te laten. Gebruik van kaarsen, wierrook en barbecue zijn verboden.

Het niet respecteren van dit rookverbod zal leiden tot het inhouden van € 150 op de waarborg.

Verdere afspraken

De huurder draagt zorg voor het pand met inbegrip van alle keukengerei, inrichting, meubels, uitrusting en apparatuur. De huurder verplaatst geen meubels en is aansprakelijk voor eventuele breuk of schade veroorzaakt aan het appartement.

Ook tijdens het verblijf behoudt Cadix 35 het recht om de toegang tot de appartementen te weigeren of te ontzeggen als het gebruik niet overeenstemt met de functie van onze eigendommen of als zij meent dat de huurvoorwaarden worden geschonden.

De huurder dient in geval van schade de beheerder direct op de hoogte te stellen. Indien u gebreken constateert, die niet door uw toedoen zijn ontstaan, verzoeken wij u vriendelijk dit ook direct te melden, zodat we dit spoedig kunnen oplossen.

Het appartement wordt achtergelaten in ordentelijke staat. Dit betekent onder meer dat de vaat is gedaan en de vuilniszakken/lege flessen naar de containers op de binnenplaats werden gebracht. ‘Cadix 35’ neemt de eindschoonmaak voor haar rekening.

Indien het appartement niet in ordentelijke staat is achtergelaten, dienen wij extra schoonmaakkosten aan te rekenen van € 75 voor de schoonmaak van een 2-persoonsaccomodatie en € 100 bij een 4-persoonsaccomodatie.

Het appartement mag niet onderverhuurd worden of als rendez-vous plaats gebruikt worden.

In elk appartement is er een inventarislijst aanwezig.